آخرین اخبار
کد مطلب: 81485
پدر يکي از شهداي فتنه
موسوي و کروبي براي بازگشت به قدرت اين بلاها را سر مردم آوردند/ما هم چوب قدرت‌خواهي اين افراد را خورديم/همه بايد تابع رهبري باشيم
تاریخ انتشار : 1393/10/06
نمایش : 1812
پدر شهيد «يعقوب بروايه» با بيان اين موضوع که موسوي و کروبي نبايد از ابتدا تأييد صلاحيت مي‌شدند که اغتشاشات سال 88 به وجود بيايد گفت: اين افراد روزي کرسي‌هاي قدرت را داشتند و روز ديگر آن کرسي ها را از دست دادند و دوباره تلاش کردند تا به قدرت برسند و ديديم چه بلاهايي بر سر مردم آمد.

به گزارش سلام لردگان سلام لردگان، عبدالزهرا بروايه، پدر شهيد «يعقوب بروايه» يکي از شهداي فتنه 88 در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا در خصوص مطالبات خود با گذشت 5 سال از شهادت فرزندش در اغتشاشات سال 88 گفت: من در طول اين 5 سال بارها مصاحبه کرده ام؛ اما هنوز مسبب اصلي شهادت فرزند بي گناه من مشخص نشده است.

وي افزود: بعد از گذشت 5سال همچنان بر سر مواضع خود در راستاي حمايت از نظام و جمهوري اسلامي هستيم؛ اين روزها هم همچنان درگير برنامه ريزي براي مراسم سالگرد 9 دي هستيم.

پدر شهيد «يعقوب بروايه» اظهار داشت: بعد از 5سال تنها خواسته من ديدار با مقام معظم رهبري بود که بتوانم با او درد و دل کنم؛ اما متأسفانه تا کنون اين امکان براي من از سوي هيچ کدام از مسئولين فراهم نشده است.

بروايه تأکيد کرد: تنها کسي که مي تواند مشکلات من را حل کند مقام معظم رهبري است؛ چرا که تا کنون هيچ کدام از مسئولين به من کمک نکرده اند.

وي افزود: همچنان پيگير شکايت خودم از مسببان کشته شدن فرزند شهيدم هستم؛ اما با گذشت 5 سال به پرونده من رسيدگي نشده است؛ هربار با تقبل هزينه‌هاي زياد از اهواز به سمت تهران مي‌روم تا پرونده فرزندم را پيگيري کنم؛ اما تا کنون به نتيجه اي نرسيده‌ام.

پدر شهيد «يعقوب بروايه» با اشاره به مشکلاتي که در مسير رسيدگي به پرونده فرزند شهيدش به وجود آمده است اظهار داشت: عليرغم اين مشکلات به وجود آمده اندکي از مواضع قبلي خود کوتاه نيامده و در مسير نظام حرکت کرده و خواهم کرد.

بروايه با اشاره به مظلوميت خانواده شهداي فتنه 88 گفت: مسئولان براي رسيدگي به پرونده فرزند شهيد من تا کنون کاري انجام نداده‌اند؛ فرزند من از فاصله 2 متري توسط يک اسلحه به شهادت رسيده است و اين به خاطر سوء استفاده از شلوغي‌هاي آن زمان در تهران بود.

وي در ادامه اذعان داشت: مسئولين مي توانند مسبب اصلي اين اتفاق را محاکمه کنند؛ اما امروز مي بينيم که به خاطر رسيدن به کرسي‌هاي مقام و منصب در اين خصوص کاري انجام نمي‌دهند.

پدر شهيد «يعقوب بروايه» با بيان اين موضوع که موسوي و کروبي نبايد از ابتدا تأييد صلاحيت مي‌شدند که اغتشاشات سال 88 به وجود بيايد گفت: اين افراد روزي کرسي‌هاي قدرت را داشتند و روز ديگر آن کرسي ها را از دست دادند و دوباره تلاش کردند تا به قدرت برسند و ديديم چه بلاهايي بر سر مردم آمد.

بروايه با اشاره به خانواده خود و ديگر شهداي فتنه 88، اظهار کرد: در اين ميان ما چوب قدرت‌خواهي اين افراد را خورديم؛ اما همچنان بر سر دين، اخلاق و اعتقادمان به جمهوري اسلامي و مقام معظم رهبري ايستاده ايم.

وي خاطرنشان کرد: بايد همه در جريان فتنه 88 تابع رهبري باشيم؛ چرا که رهبري ايشان را قبول داريم و بعد از امام‌خميني(ره) ايشان توانستند به خوبي از عهده رهبري جمهوري اسلامي برآمده و امروز ايشان مورد تأييد همه ملت ايران هستند.

پدر شهيد «يعقوب بروايه» در پايان افزود: امسال هم مانند سال‌هاي گذشته در سالروز حماسه 9 دي شرکت مي‌کنم و با ملت ايران هم‌صدا مي شوم و از مواضع خود کوتاه نمي‌آيم.

خاطر نشان مي‌شود: "شهيد «يعقوب بروايه» در روستاي بروايه واقع در 25 کيلومتري جاده اهواز ـ انديمشک به همراه 3 خواهر و 4 برادر زندگي مي‌‌کرد. پدر اين شهيد 26 ساله در زمين‌هاي کشاورزي فعاليت مي‌کند و علاوه بر آن از نيروهاي فعال بسيج و کميته امداد امام خميني (ره) بوده است. 

شهيد بروايه در جريان فتنه سال 88 در حالي که از امتحانات پايان ترم خود فارغ شده و در حال بازگشت به منزل خود بود توسط فردي ناشناس در جريان شلوغي‌هاي شهر تهران به وسيله يک اسلحه به شهادت رسيد.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس